alekspp Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 passer m5 fjærene på min 520?. ønsker svar kvikt
Grasatfahrer Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 er ganske sikker på at de ikke passer rett over , men hvorfor sette slike fjærer på en 520 når du kan få mye mer egnet fjærer for en billig peng fra feks Eibach?
alekspp Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 det er senkesjærer jeg skal ha.. så får jeg ett sett får 500kr oss en kompis som kjenner en kar... evt: noen som har en anelse hvvor jeg får kjøpt nye senkesett?
Grasatfahrer Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 det er senkesjærer jeg skal ha.. så får jeg ett sett får 500kr oss en kompis som kjenner en kar...evt: noen som har en anelse hvvor jeg får kjøpt nye senkesett? Orginale M5 fjærer senker ikke så mye , dessuten er de satt opp til EDC dempere .. Senkefjærer får du fra Koed (se reklame opp på siden) eller GS bildeler ..
Gunnar Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Fremfjærene passer nok rett over med mindre det er en Nürburgring-M5, men bakfjærene er for EDC-dempere.. eneste er om du har EDC på 520en din også, de ble jo levert med det de og, men det var vel bare i slutten. Da passer både dempere og fjærer over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå