m50teck Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 hehe måtte bare legge ut bilde av m3en eg traff på veien en dag til jobb bilen står nå på bavaria stavanger den kom sikkert rett fra havna andre så har sett den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 har ikke sett den men kunne gjerne tenkt meg å sett den Vanvittig rå bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Rå BMW, med herlig farge . Nye leketøyet til Thorleif Kansje? Eller han venter vel egentlig på CSL'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Så en slik M3 her i Bergen sidelengs ut fra rundkjøringen. Denne var rød da, men samma det RÅ biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Thorleif venter nok på CSL'n! Men trodde allerde han hadde skaffet seg den nye M3'n? Var innom Bavaria på jobb i dag, men la ikke merke til denne.. Kanskje jeg ser den hvis jeg skal ut dit i morgen De hadde forøvrig også en grå E92 M3 inne for ikke så alt for lenge siden.. Den var vertfall GRISERÅ! Og for en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Må vel kanskje ta turen innom der når jeg skal hjem til helgen. Få studert den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Tror nesten jeg må ta meg en tur innom Bavaria på tur hjem fra jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Griserå bil ja, uten tvil! Hvordan er vekt/hk-forholdet på E92 M3 kontra E46 M3 CSL? E92 M3, hk 420? Vekt? E46 M3 CSL, hk 360. Vekt? Anyone? (Kunne sikkert googlet selv, men noen av dere har vel tallene i hodet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå