Bimmerlars Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Første gangen jeg har sett noen plassere turboen sånn på en E36 M3 hvertfall. http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... o%26sa%3DN
Mr.Silver Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Det der var en spesiell måte å plassere turboen ja gitt.. Ble de å plassere turboen der? orket ikke se videre på bildene, er på båt så har ikke det raskeste nette
///MoePower Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Det ser rett og slett ut for at det ble veldig trangt om plassen på høyresiden, kanskje det er derfor de plasserte den på venstre samt gjøre noe ingen andre har gjort? Uansett, hvis eksosen fortsatt kommer ut på høyresiden, så må jo det der bety en del turbolagg på eksossiden.
Bimmerlars Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Er plass på eksossiden. Mange som har gjort det. Kanskje de syntes det så umulig ut. Samma egentlig, ser ihvertfall jalla ut
jpse36 Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 så nesten ut som en kompressor med det første. men nei da. så litt snodig ut 1,5meter med grenrør må jo dette være? eller ihvertfall 1m.
Thomaz Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Ser forresten ut som m52.. Mulig det er us M3..
NeonMuffler Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 er jo også ikke heeeeelt smart å plassere turboen så nerme innsuget, blir fort varm
///MPower Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 bremsene var og feil vei mtp hullene\rillene i skivene...
smez Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 ppf selger sånne turbo kit til m3. må jo bli ett ekstremt baktrykk.
oddis Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 DA motorsport gutta hadde en slik plassering av turboene på noen av kitene sine. Spesielt.. hvor ikke gjøre det enkelt?
bmwrasaren Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Det kan jo ikke være bra å ha turboen der. Innsugsluften blir enormt varm og det taper han hk på, og det blir sikker mye turborlagg med et så langt grenrør Men ellers pen bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå