Stalin Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Noen her som vet hvor gamle bilen til Dralle her på forumet er no?? bilen har iallefall en frontskade etter ett møte med ett tre Bilen har iallefall en helt unik blå farge! og noen rare "Skinn" seter ( sorte og hvite ) om det fremdeles masse deler på denne bilen som kan brukes på min E23 så er eg innteresert i og kjøpe bilen.. har en god teori om at Motor og Gir å diff mangler å sitter kansje i en E30 den dag idag her er iallefall noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 kom på at jeg har mailen til han jeg solgte bilen til. Jeg snakket med en som kjøpte vraket og skulle kun ha motor/gear/diff for en god stund tilbake (sikkert over ett år siden). Har desverre ikke telefonnummeret hans lenger, og husker heller ikke navnet Sender deg mailadressen til han som hadde den etter meg så får du begynne å nøste opp i det. Har sikkert ikke skiftet eiere så mange ganger etter den ble kræsja vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 ingen her som vet?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 ingen her som vet?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 I følge biltilsynet er bilen levert hos høgger 10. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 I følge biltilsynet er bilen levert hos høgger 10. mai Herregud! Triste greier. Har alltid hatt lyst på en sånn, eller en E24 M6! Vanskelig å finne i restaurerings-stand som har bra potensiale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå