octane Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Hei, har problemer med å fjerne a/c panelet i bilen min. Etter hva jeg forsto, fjerner man kjørekomputeren, å skal bare ta hånda inn der, å presse ut a/c uniten. Jeg har fjerner kjøre komp, men jeg klarer ikke å få ut a/c... er det noen skruer som i tilegg holder den fast?
Captain Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 På e36 sitter det skruer under vribryterne. Bare og ta ut bryterne og skru ut, så kommer den. Gjort på noen få min
octane Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Er det de store bryterne jeg må ta ut? Dette er min type a/c forresten...
-Sammy Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Ja det er bare å dra de to store bryterne rett ut Under der har du to skruer.
octane Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Ja det er bare å dra de to store bryterne rett ut Under der har du to skruer. Ja, det stemte gitt... skrudde løs de skruene, men jeg får fortsatt ikke ut AC uniten.... problemer er at den er for bred til at den kan skli ut. Tipper den er rundt 1cm for bred. Ufff, så vansklig det skal være da!!! Tips?
-Sammy Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Etter det jeg kan huske så skal det bare ver å dytte den ut bakfra (får vel noen fingrer bakom der tror jeg)
octane Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Etter det jeg kan huske så skal det bare ver å dytte den ut bakfra (får vel noen fingrer bakom der tror jeg) Ja, jeg får fint tak bak den... men det er umulig å presse den ut. Fordi ac uniten er breiere enn hullet.... ugh
Captain Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Jeg skrudde aldri av mer enn selve frontpanelet på min. Får du dyttet den innover da? Og evt vri den 90 grader og ta den ut på langs?
Captain Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Alternativ kan du kjøpe en Haynes bok på e36...de er geniale.
Sir Hofstad Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Ligger Bentley manual om beskriver at den må dyttes inn og taes ut fra hullet nedenfor på Den tråden jeg startet med : Tekniske linker. Kan lastes ned fra Pdftown.
octane Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Ligger Bentley manual om beskriver at den må dyttes inn og taes ut fra hullet nedenfor på Den tråden jeg startet med : Tekniske linker.Kan lastes ned fra Pdftown. Takk for den, leste service manualen... å det stemmer som du sier... den skal dyttes inn, og ned og så ut via MID hullet.... litt tungvindt men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå