Gå til innhold

går på 5 sylindere


andy78
 Share

Anbefalte innlegg

var på Schmiedmann i skien idag og fiksa endel ting på bilen.

kom på 12tusen :evil:

men når de skulle sjekke hvorfor bilen gikk på 5 sylindere så fant de bare ut at sylinder 4 går ikke. va nesten ikke komp på den (for d viste eg ikke,joda).

så de sa de måtte av med toppen og sjekke sylinder 4 om den var gåen.

ved en ny time.

men de måtte bytte toppakning også da denne kunne være blåst (ifølge han på Schmiedmann ).

så de ville ha ca 9000 for toppakningen og ekstra for sylinderen (spørs va det var)

tror jeg heller bytter motor jeg......... enig?

eller er d noen som har en formening om hvorfor bilen ikke går på sylinder nr 4?

er den gåen, er det en dyr jobb å fikse,må toppen tas oxo da?

viss lmm eller noen av de andre følerene ryker, kobler d bare ut en sylinder då?????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å skru selv orker jeg ikke da jeg verken har peiling eller utstyr.

håper kanskje noen vill hjelpemeg å bytte toppakning og sjekke sylinderen.

noe som gidde i området akershus/oslo????

for noen tusen såklart.... :)

er d forresten nødvendig å bytte toppakning når en bare skal fikse sylinderen?

må den byttes hver gang toppen skrus av?

tenker på siden den skrus med torx at den blir presset sammen og mister egenskapen sin ved demontering. eller tenker jeg feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...