Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med skifte av pære for å få sterkere/hvitere lys på lyktene til BMW E92 (nye coupe'n) ??

Har bestilt H8 pærer fra USA, men vet ikke hvordan dette skal skiftes,så om noen vet noe, er jeg takknemlig for hjelp.

Skrevet
Er det noen som har erfaring med skifte av pære for å få sterkere/hvitere lys på lyktene til BMW E92 (nye coupe'n) ??

Har bestilt H8 pærer fra USA, men vet ikke hvordan dette skal skiftes,så om noen vet noe, er jeg takknemlig for hjelp.

Så vidt jeg vet, står det hvordan disse skiftes i instruksjonsboken.

Du finner også hvordan du gjør det her:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=39270

Skrevet

Så vidt jeg vet, står det hvordan disse skiftes i instruksjonsboken.

Du finner også hvordan du gjør det her:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=39270

TUSEN TAKK ! :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå har jeg satt inn H8 (XenonMatch) på 35W (samme som org, og som foreslått på E90-forum), men dessverre...lyset er om mulig enda svakere. Ble helt hvitt lys,- noe som var LEKKERT, men bare halve intesjonen, da jeg gjerne skulle hatt litt sterkere lys.

De ytterste ringene er det nesten ikke lys i engang...

Skrevet
Nå har jeg satt inn H8 (XenonMatch) på 35W (samme som org, og som foreslått på E90-forum), men dessverre...lyset er om mulig enda svakere. Ble helt hvitt lys,- noe som var LEKKERT, men bare halve intesjonen, da jeg gjerne skulle hatt litt sterkere lys.

De ytterste ringene er det nesten ikke lys i engang...

Jeg har forsøkt med GP Thunder 8500K som ble bestilt fra USA, men samme her - lyset er betydelig svakere med samme wattstyrke på begge pærene.

Det jeg antar er at det gule lyset er mer synlig, og derfor gjør at lyset virker sterkere enn det helt hvite lyset.

Jeg byttet faktisk tilbake til de originale pærene, for jeg syntes lyset ble for svakt.

Skrevet

Men setter man lysbryster på "0" i daglys lyser samme pæra (H8) dobbelt så sterkt. Dvs at det må finnes ett relle som "dimmer" ned lysstyrken når man setter på "parklys".

Noen som vet hvorfor, evt om det lar seg modifisere...og få tåkelys sammen med sterke ringer i pos. "0"?? :?:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...