johnyboy Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Ønsker å kjøpe drivaksling til 325 ix. Venstre side foran.
maasoey Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Ønsker å kjøpe drivaksling til 325 ix. Venstre side foran. Jeg bruker tråden din litt og sier jeg ønsker meg høyre side!
johnyboy Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Vanvittig vanskeli å få tak i. Har snakka med koed, dei tar 5500 DKK + moms. I norge kostar ein slik framme kr 9700 ca..
prebols Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Har egentlig komplett drivverk til 86 modell ix. Men er litt redd for og selge viss det skal gå noe galt med min ix..
maasoey Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Har egentlig komplett drivverk til 86 modell ix. Men er litt redd for og selge viss det skal gå noe galt med min ix.. Okei. Jeg har bestilt fra sverige, men de bruker så himla lang tid. Håper jeg finner noen som er interreserte i å selge. Rart disse ryker egentlig, de har jo samme kvalitet som de bak, mens de bak har dobbelt så mye kraft fra fordelingskassen. (Tror jeg)
prebols Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Kan jo være det at man svinger med framhjula og får litt mer belastning da.. Ikke vet jeg. De har ikke godt i stykker på min enda, så lenge jeg har hatt den. Men det kommer vel. Viktig og ha gummibelger uten hull i ihvertfall
maasoey Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Kan jo være det at man svinger med framhjula og får litt mer belastning da.. Ikke vet jeg. De har ikke godt i stykker på min enda, så lenge jeg har hatt den. Men det kommer vel. Viktig og ha gummibelger uten hull i ihvertfall Det sies at de ikke går i stykker. Men mansjetten min løsnet, så fikk mye sand og sånt inn i drivknuten. Sånn som skjer, når forrige eier ikke festet den skikkelig. Var festet med plaststrips.
prebols Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Huff da, byttet mine før vinteren heldigvis Den begynte og sprekke litt den ene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå