SST Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Skal innhandle nye senkefjører til E34 Touringen, men fortsatt litt usikker på hvilke merke jeg skal satse på. Har vurdert H&R, men lurer på om det kan bli litt for stivt med kombinasjonen Bilstein Sprint/Gule Koni. Er tross alt familiebrakka som skal senkes. Er det noe her som har erfaring med senkesett fra AP? Gjerne som har kjørt de på E34. Takker for innspill.
turn-in Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Jeg har hatt e34 med 40/40 AP og Koni. Det kan anbefales hvis du vil beholde litt av komforten.
SST Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Ok. Takk, turn-in. Da spørs det om det blir AP. Eller Eibach. De skal vel også ha litt mer komfort enn H&R....?
øystein andre Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 h&r er ikke så stivt hadde det på 124en min, (70/40 senk) syns faktisk det var litt for mykt tenker da på att frammhjulene skrubba hjulbuene i dumper
Stianvi Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 er helt enig, syns ikke h&r er så veldig stivt, en kamerat av meg har bilstein sprint/H&R fjør kit på saab 900se'n sin, og det er ikke for stivt etter min mening
SST Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Hmm...kanskje det bare er noe jeg har fått for meg. Men har jeg rett når jeg påstår at H&R er stivere enn både AP og Eibach?
øystein andre Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 har aldri kjørt bil med AP men har kjørt en med eibach syns eibach er stivere regner med att det ikke er forskjelligt stivt etter hvilken bil det er laga til
SST Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Da får jeg sjekke litt rundt, og ta en ny tur i tankeboksen. Kanskje jeg skal la prisen avgjøre
øystein andre Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 men nå er de jo sånn att smaken er som baken så om jeg syns jeg har rett så er det ikke sikkert andre syns det samme som meg
caaatooo Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Hmm...kanskje det bare er noe jeg har fått for meg. Men har jeg rett når jeg påstår at H&R er stivere enn både AP og Eibach? Slik jeg har forstått det er det først og fremst H&R sine coilovers (justerbare understell) som er stivere enn "tilsvarende" senkesett fra andre fabrikater..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå