Gå til innhold

Erfaring med AP senkefjører.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal innhandle nye senkefjører til E34 Touringen, men fortsatt litt usikker på hvilke merke jeg skal satse på.

Har vurdert H&R, men lurer på om det kan bli litt for stivt med kombinasjonen Bilstein Sprint/Gule Koni. Er tross alt familiebrakka som skal senkes.

Er det noe her som har erfaring med senkesett fra AP? Gjerne som har kjørt de på E34.

Takker for innspill.

Skrevet

Ok. Takk, turn-in.

Da spørs det om det blir AP. Eller Eibach. De skal vel også ha litt mer komfort enn H&R....?

Skrevet

er helt enig, syns ikke h&r er så veldig stivt, en kamerat av meg har bilstein sprint/H&R fjør kit på saab 900se'n sin, og det er ikke for stivt etter min mening

Skrevet

Hmm...kanskje det bare er noe jeg har fått for meg. Men har jeg rett når jeg påstår at H&R er stivere enn både AP og Eibach?

Skrevet

Da får jeg sjekke litt rundt, og ta en ny tur i tankeboksen.

Kanskje jeg skal la prisen avgjøre :)

Skrevet
Hmm...kanskje det bare er noe jeg har fått for meg. Men har jeg rett når jeg påstår at H&R er stivere enn både AP og Eibach?

Slik jeg har forstått det er det først og fremst H&R sine coilovers (justerbare understell) som er stivere enn "tilsvarende" senkesett fra andre fabrikater..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...