Bayas! Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Hvordan er det å bygge om e38 95-98mod bensin til diesel.? Hva er det som må skiftes ut for at dette skal fungere med instumentpanel ol.
Bonden Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Tror ikke det vil være billig å gjenomføre ,men hvis ikke penger og tid er noe problem kan du jo undersøke hva en komlett delebil koster fra tyskland.Tror du burde selge den du har og kjøpe en fungerende bil i steden.
Bayas! Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Men hva annet enn motoren må bygges om? Jeg har ikke noen e38, men vurderer. Men diesel er jo så mye dyrere enn bensin. så tenkte å kjøpe en med bensin. å bygge om til diesel. Bensin e38 bruker jo langt over literen med den minste motoren.
jarli Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Men hva annet enn motoren må bygges om?Jeg har ikke noen e38, men vurderer. Men diesel er jo så mye dyrere enn bensin. så tenkte å kjøpe en med bensin. å bygge om til diesel. Bensin e38 bruker jo langt over literen med den minste motoren. Neineinei!! Jeg vet ikke om dette er et forsøk på å være morsom Men du trenger minst: - Ny Dieselpumpe - Nytt ledningsnett til motoren og dette må koples på eksisterende ledningsnett (resten av bilen) - Girkasse - Utveksling +++++++++ Det du egentlig trenger er en e38 som er diesel fra fabrikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå