Hawkon88 Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 da har jeg solgt passaten min- og til rådighet for den neste bilen min, har jeg å bruke 50 lapper.. krav jeg setter til bilen, ikke eldre enn 90. ikke mer enn 160-170k på telleren. helst diesel (hvis høytforbruk) helst ac bakhhjuls eller 4x4 må være 5seter IKKE en sportslig bil. 325 ol. er uaktuelt ellersom jeg hadde nok nær døden opplevelser i passaten det året jeg hadde den. sikter mer mot 520, 728 osv.. automat er ingen hindring. kan godt ha fått ny bil innen isbanekjøringen til bmwccn hordaland.. alle størrelser og priser blir vurdert. og det trenger langt i fra å være bmw. (jeg skal tross alt overleve) selvom prisgrensen er på 50, gjør det ingenting om bilene er rimeligere, og med feil som er mulig å rette opp i (helst rust og lakk) sveising ingen hindring. jeg har lurt på følgende chevy van toyota 4runner biler i denne størrelsen må være diesel og helst td. biler med et spesielt utseende foretrekkes. feks heving/senk, hjul osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå