Pinky Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Var innom en delesjappe idag og han ekspeditøren påstod at Zimmermann bremseskivene han ville selge meg til min 316i E36 er originalt på BMW og altså det samme jeg evt. vil få hos BMW. Er dette riktig..??
bjalle Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Nei orginalt er det febi\bilstein\ Jurid eller Textar bremsedeler avhengig av modell.
Pinky Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 På de denne bilens originale calipere står det ihvertfall ATE. BMW visste ikke hva merke deres skiver var, sa bare at de blir laget på BMW sine fabrikker; originale..
Ellingsen B. Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 det varirer på modeller/årstall. E38 har brembo mins jeg.
Balltre Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 BMW lager stort sett ingenting, de monterer deler levert av underleverantører. Originalt er det ATE eller Brembo. I følge forståsegpåere er det ikke samme kvalitet på det som f.eks ATE selger og de ATE-produserte som BMW selger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå