A.Teserud Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Hei noen som vet hvor stor (antall "tommer) høytalerne (diskanten) er i dashbordet på E34? tenker da på de som ligger vannrett under dashbordet rett under stolpen. tenkte kanskje det var 4" men syns det virket stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Viss du tenker på høgtalerene ved golvet framfor framdørene, er dei på 5,25" Du kan få plass til 6,5" med litt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 ja det vet jeg;) gjort allerede men ikke de jeg tenkte på tenkte på de som ligger like ved varmeapparatet oppå dahbordet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Viss det er diskanten du meiner, so er vel den på 1" Eg tenkte å ha 4" der, men luftekanalen på venstre sida var i vegen. Fann ut at det vart for mykje arbeid. Har no diskant oppå dashen og nede ved beina har eg 4" og 6,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 med litt modefisering, så går en 3" mid i dær diskanten sitter, men dette beror også på hvor mye arb du er int i å legge i dette, men er du litt kresen, så er d absolutt å anbefale når d gjelder lydbildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 blei til at jeg bare kjøpte noe litt bedre 1 " å ja ble helt greit fornøyd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå