-Shark- Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Selger Racesport ratt og rattnav som jeg har hatt på en E36 316 93 modell. Er vel stort sett det samme på 3 serien rundt den årsmodellen. Selges samlet for 700,- Betalte drøyt 2000 for dette når jeg kjøpte det. Pent behandlet. Skal ta bilder av dem, bare få lada kamera og funnet det fram igjen.
TEM Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Hvor mange mm er rattet? Tuv papier følger det med også? Er det noen spor av slitasje skader?
-Shark- Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Litt usikker, skal finne mer informasjon om det. Tuv papirer er jeg usikker på om jeg har. Skal lete. Kommer snart bilder håper jeg. Ikke noe særlig spor av slitasje nei. Lite brukt. Kun montert og vært der noen uker for så å bytte tilbake.
jaguar Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 interesert....hvis det passer på e30??? hva er diameteren på rattet???
-Shark- Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Det skal jeg finne ut av. Er iallefall mindre enn orginalrattet som sitter E36 min. Har du et bilde av rattstammen til E30? Er litt usikker om den passer- men et bilde hadde hjulpet. Iallefall på E36 94mod min så sitter det en aksel med mange splines- unten noe styrespor eller lignende..
bmwt Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 rattnav fra e30 går ikke overens med e36,men er jo ikke noe i veien for å bruke rattet da,men nytt nav koster jo 500 da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå