gwskjenald Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Skal ta et oljeskift på bmw`en min. så lurer jeg på om det er noen som veit om en grei olje til en grei pris i trondheim distriktet? Takker for alt av svar:)
conan Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Ikke vær gjerrig på olje, bruk det som allerede er på el står i spec på bilen. Husk at olje er bilens blod.
Ballder Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Biltema sin olje (syntetisk i dette tilfelle) er helt grei. De som mener noe annet, må gjerne forklare for meg hvorfor mine kjøretøy går som dem skal, og har null oljeforbruk.
Firefighter Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Njaa....har selv kjørt på biltema olje -(som jo som noen vet er statoil olje)- på min tidligere E34.....den begynte å tikke i ventilene selv når den var varm og ikke bare i oppstarten slik som gjerne er vanlig med de motorene. Den kjørte jeg tidligere på castrol olje til 200 kr literen. Twnkte jeg skulle spare noen kroner på servicene da jeg hadde 2 biler Sier ikke at biltema olje er dårlig - men at det er kvalitetsforskjeller tror jeg det er liten tvil om. Kjører nå på mobil olje og har gjort det de siste årene. Snakket med en dyktig bmw mekaniker en gang - han hadde en taxi kjørt bmw inne til service med km teller som var passert godt over 200 - denne var kjørt på castrol olje hele tiden og kunne iflg han sammenlignes med biler kjørt mye mindre med tanke på motorslitasje.
Sharif Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Jeg bruker biltema olje på min E34, har ikke oppfattet den som dårlig, det er den samme oljen som Shell sin helix olje.. Den vriker ikke dårlig og den er billig, spurte en gang sjefen på biltema i oslo om hvorfor den var så billig. Svaret var at de kjøpte i meget store kvonta å reklamerte ikke for oljen sin, og det var derfor den var så billig.
Sir Hofstad Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Lagt ut svar på olje tidligere... Kan sende meg PM skal du få ordentlig olje (Castrol inkl merkelapp) til en svært grei pris med MVA.
gwskjenald Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 har ikke anelse når- og hvilken olje som er på nå. han jeg kjøpte bilen fra hadde bilen i 8-9 måneder og har ikke skiftet olje.... så tror jeg må gjøre det snart:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå