ReBell Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Lurer på om noen vet om jeg har noe "ekstra" i forhold til basisutgave av stereoen i disse bilene. Vet jeg har 8 eller 10 høytalere (ser ut som 10) og spiller mistenksomt bra til å være originalt synes jeg... E39 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Var dette for dumt spørsmål til at noen ville svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 10 høgtalara i min og,om da er noke ekstra,hakke peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Standard er vel 6 høyttalere selv om det er 10 griller i bilen. Legg øret intil de øverste grillene i dørene for å sjekke om du har 6 eller 10 høyttalere. Hvis man har DSP har man også noe ekstra sub i hattehyllen. Ellers en nesten fulstendig oversikt over de forskjellige hovedenheter i e39 her: http://bmw.bazzi.biz/radios.htm Reverse er kipest 4x10w ingen støtte for CD-veksler. Business 4x20w CD-vekslerstøtte. Professional er toppmod. Har ikke spec på denne. DSP har separat forsterker bak deksler på venstresiden i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå