Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har montert en trimmet e30 318I -87 i min e21 -82

og problemet jeg fikk er ikke stort men NOEN I BERGEN !!!!!! som kan hjelpe meg å ombygge det elektriske eller bare være med... Jeg har e21 318i elektriske og jeg har montert en 318i -87

Hva er forskjellen, masse på pluggene og mere ledninger på e30..... Jeg betaler masse penger for en bmw kar som kan se på problemet jeg har,,,,, jeg vil bare ha drivende strøm til motoren. for får jeg start på den kommer jeg til å danse sidelengs i flere dager !!!!

bilen er en 82 mod baur cabriolet e21 som skal ombygges med e30 motor.

Skrevet

Jeg har en e30 motor i min e21. har plugget motoren på plass, men er ikke sikker på¨det elektriske på e21 vs e30......... e21 var strøken elektrisk men hva må byttes om. eller kan noen hjelpe til med ombygging. jeg gir den som hjelper meg med ombygging å gi vekk en registrert og eu godkjent golf-97 stylet og senka for ombygging av elekriske eller bare få start på den motoren !!! bilen står på søreide på verksted !!!! 1 mil utenfor bergen !!

er det firma som er interessert i jobb skal dem få klistremerke "ære" eller "håndgravert" jobben i motorrommet !!!

Hva som helst av ekspertise til e21 !!! husnr mitt er 56.30 0196

hans petter simonsen.

hvis noen på forum skulle lure så er det jeg som har det 318 baur prosjektet på forumet. !!!

Skrevet

Har du ledningsnettet som hører med til 87 model motoren? eller er det ledningsnettet fra 82 modellen som skal monteres på 87mod motoren? tror jeg bor ca 5 minutter å gå unna deg, du som holder til i den røde løa ved esso?

mvh

Skrevet

Ja, det er jeg som holder til i løen. Det står en søt liten rød 1602 utenfor. e21 baur`en står innendørs i løen.

Leier litt av løen for motor swap`en.

Det som jeg har problemet med er lednings nettet og jeg har alle ledninger som er på motoren (e30) men pluggene ifra motoren er annerledes en de pluggene som er på e21 i motor rommet.

Jeg skal sjekke om jeg får tak i sjåfør til å kjøre meg ned i morgen, for jeg har ikke en bil som går skikkelig.

Sugen på noe i bytte mot arbeid ??.

Jeg har en styla svart vw golf -97 mod. eu godkjent i 2år og skilter !!

Ting som er nevnbart med bilen.

Den er senka og stiv.

Røde kalipere,

hks luftfilter.

sota baklys.

proff sota ruter, inkludert fører og eugodkjent sånn.

16v 1.6i 100hk motor.

2.5" effekt eksos hele veien. Dtm avslutning

8stk blå dioder i speedo display for blått lys om natten.

plass til 8" i dører og diskant orginalt.

Hele bilen er lydisolert og varme isolert. = MEGET bra lyd.

Tidligere brukt til heftig anlegg montering.

Diode lyd i dører.

frontspoiler, bakspoiler ?!? kanskje mk4 spoiler kit.

Ting som er feil !!!

Elektrisk duppeditt som gjør at bilen ikke får gnist, Det regnet noe voldsomt når det skjedde 5meter ifra hjemmet mitt, når jeg skulle parkere.

17" oz racing felga er tatt av.

Dørhåndtaket på fører side er løst.

girkule mangler.

Verdi på bilen hvis alle småfeil blir fikset oppi er 25.000 kr lett.

Jeg hater nyere biler, åpne panser og finne ut av motoren består av ledninger og rør.... Jeg har ikke litt peiling på elektriske på biler, og burde kanskje ta meg ett kurs i sånt. For jeg har for mangen prosjekter på gang som er veteranbil relatert !!!

Derfor lurte jeg på om hvis det er muligt med ombygging av elektriske i e21. og det blir gjort skikkelig. Så gir jeg bilen til den som måtte klare en sånn jobb. Hvis ikke, ingen bil. Men jeg er ikke noe elektrisk supermann og ja... Trenger hjelp. har penger også hvis det er også aktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...