efjeldse Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Noen som har en sånn? Blir det noe bedre? Hvor bør man kjøpe, er det mulig å kjøpe brukt?
Sir Hofstad Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Ligger rimelige ute på bla annet Eay til 325 osv, sikkert 2,0 også. Kjøpe brukt ville jeg testet den først. Vil nok merke en del forskjell, bla forbruk og respons, men det kommer gjerne av at det blir anbefalt 98 oktan, og det vil motoren repondere bedre på uten chip også... er chipen riktig programmert og resten av motor osv i orden, blir det i allefall ikke dårligere. men vær klar over at du mister mulighet for diagnostikk osv.
Steffan C Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Blir det noe bedre? En annen tråd om chiping av M50B20 her.
efjeldse Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 ok.. jeg har kjørt en 318is med chip, synes den gikk litt bedre. Men hvor finner jeg opplysninger om hvilken brikke som står i nå? Jeg regner ikke med det er en Siemens 5WK900 siden jeg ikke har vanos? takk for svar
Waldez Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Kan kansje skaffe deg Chip for 1500 med frakt. Trenger nr på Motronic boksen.
Rayman Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Jeg har en hjerne til E36 320i med proff chippet hjerne. Det er en Bosh: kan få den for 1500,- Anbefaler ikke han over meg, kjøpte turbo chip av han for noen månder siden, bilen startet ikke en gang og det endte meg 6.def plugger og chippen rett i bosset!
øystein andre Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 jeg chippa bilen til madammen eneste jeg merka var att jeg fjerna turtalls sperra kanskje en liten antydning til bedre drag, vist en kjenner veldi godt etter http://www.trimchip.com/
Waldez Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Er da merkelig at Killerbimmer kommer med dette her. Har flere PM fra han som sier noe annet. Hans problem var at de dysene han skulle bruke var omtrent dobbelt så store som de burde vært dette ble han advart om på forhånd. Dessuten om Chippen hadde feil hadde jeg tatt den i retur.
Rayman Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Beklager om vi ødelegger tråden din med dette her, Waldez du har PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå