andy78 Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 va skjer når lmm ryker? va skjer når veivsensoren ryker? va skjer når kamsensoren ryker? kan noen av disse ha innvirkning at bilen bare går på 5 sylindere? (sylinder 4 har ikke komp,2bar)
Sir Hofstad Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ingsmanual
andy78 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 får ikke åpnet den etter jeg har lastet ned
Sir Hofstad Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Med sånt avik ville jeg prøvd å teste det mekaniske i sylinderen. Og jeg prøvelastet ned filen og åpnet med acrobat reader, ikke noe problem.
en325ic Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 va skjer når lmm ryker?va skjer når veivsensoren ryker? va skjer når kamsensoren ryker? kan noen av disse ha innvirkning at bilen bare går på 5 sylindere? (sylinder 4 har ikke komp,2bar) LLM: kan skyte du vil ikke få det draget motoren normalt har! er jo den som måler hvor mye luft som kommer inn! den gir et signal til ecu så den vidre igjen regulerer blandingen+ fra andre følere! Veivaksel givern! er den som registrer runder på veieva eller når selynderen er på topp! vist denne er ødelagt så går ikke motoren. kammakselgivern:denne givern regulerer ventiltidene får å kunen gi bensin til rett tidspunkt! vist denne er defekt vil motoren gå, men ikke optimalt. vist du har 2 bar på 4selynderen så er d lekasje på topp pakning lekasje på ventilan eller stempelringer! ta en selynder lekasje test! så kan du høre om det siver ut i innsuget eller eksosrøret! da er d lekasje på ventilene! vist d siver luft ut i kjølevannet da er topp pakninga gåen! ta av olje påfyllingslåkket kommer det ut der er stempel ringene defekt! Lenge sia æ har skrevve så mye
andy78 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 hadde bilen hos motor teknick i skien. de fant d ikke ut. sa de måtte demontere toppen.rart ikke de tok en sånn sylinder lekasje test der då.men hvordan tar man en sånn test?
en325ic Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 skrur ut tennpluggen å setter inn en "tut" så kjører du trykk luft inn i selynderen! er ikke kjent med teknick er det en bmw verkseted? dæm burde nu vite at man kan ta en selynder lekasje test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå