Aizman Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Er det ikke mulig å bestille deler i oppkravs forsendelse fra koed?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 hvorfor oppkrav? betal og bli ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 har ikke visa kort, har kun visa electron å da går det ikke å betale på den måten. defor jeg ønsker oppkrav, er d mulig å betale med oppkrav på koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Ikke som jeg vet, jeg har aldri gjort det. Mulig du kan sende mail å spørre. Uansett, vanlig visa er jo et must, du må jo skaffe deg det før eller siden. Hvorfor ikke bare gjøre det med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Ja du har vel desverre rett men har ikke hatt bruk for det før nå så derfor jeg ikke har gidda å fiksa det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Ikke oppkrav nei. Det er ikke mange som tilbyr oppkrav mellom landegrenser. Men du kan også overføre penger på forhånd til Koed sin konto om du ikke har VISA. Mange som velger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå