Howrd Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Har en E36 og holder på å bestille non deler fra bsbildeler, en fremfanger (E46 look) Spm1: hvor finner jeg tåkelysa som passer inn i fangeren(bilde)? Spm2: den leppa under fangeren (bilde) hvor kan den kjøpes? Tusen takk for alle svar Bilde:
steffen- Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 tror du kan få kjøpt de hos styling tech elns. husker ikke hvor. men er et sted. hehe. jeg har sånn, men de sitter i fangern min. kan få den for 2k : p er litt ødelagt fangern men. 2 små sprekker. en en bit under fanger er borte. du ser det ikke men : P
steffen- Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=94 her er vell noen som ligner : p
steffen- Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 kan få kjøpt mine til 2k med fanger som du kan rep og selge videre vis du ikke vil ha den selv. leppe kan du kjøpe på bs bildeler eller gs bildeler. der har dee den hvertfall. er vell en rieger front der derre og da kan du kjøpe leppe til den : P
Howrd Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Kan ikke du selge bare lysa da? evt sleng opp et bilde av fangeren og skadene
Dirty Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Eller kjøp den fangeren av meg ! en å kjøpe en ny en til 6 tusen
Howrd Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 ny til 6 tusen var å ta i skal kjøpe den på bsbildeler til 2 tusen:p hva har du tengt for din da dirtydicky? er din inklusive grøftlys? skal bestille fangeren, er på jakt etter grøftlysa til den. fant forresten disse på e-bay: (Fits An E36 E46 M3 Look Front Bumper) passer de?
Torbjørn H Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Den støtfangeren fra BSbildeler passer ihvertfall ikke! Verdens verste passform.. er det NMI som lager de? Styr unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå