xibriz Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Kjørte til skolen i mårrest... akkurat da jeg skulle svinge inn på parkeringsplassen til skolen (som er i en bakke) fikk bilen sinnsykt medfart på isen (blankis + piggfritt). Det gikk jo som det måtte.. bakdelen flyttet seg 110 grader i tillegg til medfart pga. av bakken og rett i en fortauskant. Jeg hadde ca. 10 km/t, men det var alikavell det heftigste møte jeg noengang har hadd med en fortauskant. Resultat => knust felg + høyrehjulet står slikt --> / Hva er sannsynlig at har gådd til helvette? Bærebruen, eller kan jeg være heldig at det kun er nedre bærearm som har tatt trøkken? Venter på at Falken skal komme å hente bilen og få den fraktet til verksted.. dårlig start på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 byr 5k for vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 byr 5k for vraket Vrak?? Skal gi deg vrak ¤%¤#%"¤" Min strøkne 320i som kun har denne skaden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 du har no bare bøyd nedre bærearm. godt jeg har alle delene du trenger . bare send pm har 2 bakstillinger liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Siden jeg ikke er på hjemmebane men i studiebyen min så har jeg ikke mulighet til og gjøre denne type reperasjoner selv, så bilen ble hentet med falken og sendt rett på verksted. Men jeg håper det bare er nedre bærearm ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 ganske surt når sånne småting skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 ja.. hvertfall når man tar det med ro og er på tur til skolen tidlig på morningen istedet for og være ute å leke seg på kvelden da slike ting vanligvis skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 sant så sant! er vel det som kalles å være uheldig det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Då får håpe det bare er bærebrua da. I værre tilfelle så kan du ha bøyd innfestninger og rammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg håper (og regner med) at bilen er bygd slik at alt annet ryker før innfestninger og rammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg ville skrudd av hjulet med en gang på stedet for å sjekke,er det replica felger du har så pleier hele felgen å bli skakk før du bøyer noe på understellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 For de som tror at det er den bøyde felgen som står på bilen må jeg skuffe dere, det er stepphjulet. Jeg byttet med en gang.. men det var tidlig om morgenen og fortsatt mørkt og jeg hadde en liten lommelykt så jeg så ikke så mye. Det skal nevnes at den bøyde felgen satt ganske godt på navet, jeg måtte sparke litt i den før den løsnet. Det er de orginale sommerfelgene til e36 som står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Da var dommen falt, heldigvis kom jeg best mulig ut av det. Felgen, nedre bærearm og en del bolter som gikk Ble 3700,- fattigere å fikk en uke med spaserturer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå