Gå til innhold

Ganske heftig camber (bilde)

xibriz
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte til skolen i mårrest... akkurat da jeg skulle svinge inn på parkeringsplassen til skolen (som er i en bakke) fikk bilen sinnsykt medfart på isen (blankis + piggfritt).

Det gikk jo som det måtte.. bakdelen flyttet seg 110 grader i tillegg til medfart pga. av bakken og rett i en fortauskant. Jeg hadde ca. 10 km/t, men det var alikavell det heftigste møte jeg noengang har hadd med en fortauskant.

Resultat => knust felg + høyrehjulet står slikt --> /

Hva er sannsynlig at har gådd til helvette? Bærebruen, eller kan jeg være heldig at det kun er nedre bærearm som har tatt trøkken?

Venter på at Falken skal komme å hente bilen og få den fraktet til verksted.. dårlig start på dagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke er på hjemmebane men i studiebyen min så har jeg ikke mulighet til og gjøre denne type reperasjoner selv, så bilen ble hentet med falken og sendt rett på verksted.

Men jeg håper det bare er nedre bærearm ja :)

ys9j8vge0ozxvi1pmguv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som tror at det er den bøyde felgen som står på bilen må jeg skuffe dere, det er stepphjulet.

Jeg byttet med en gang.. men det var tidlig om morgenen og fortsatt mørkt og jeg hadde en liten lommelykt så jeg så ikke så mye. Det skal nevnes at den bøyde felgen satt ganske godt på navet, jeg måtte sparke litt i den før den løsnet.

Det er de orginale sommerfelgene til e36 som står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...