-AmunD- Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 ser ikke noen grunn til å selge det hver for seg
andreee Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 den grunnen kan gjerne vær at du for solgt det?!
-AmunD- Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 gidder ikke begynne å stresse med å selge dek og felg hver for seg....
-AmunD- Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 nei nei det er ditt valg kjøper du felga uten dekk ?
Gustav C. Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Dekk blir jo slitte uansett så dumt å kjøpe felgene uten dekk ettersom dekk er svindyrt! E39 og E60 har vel ET20 har de ikke det? Vær så snill å rett på meg viss jeg tar feil, jeg har lyst på de felgene der!
-AmunD- Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 Dekk blir jo slitte uansett så dumt å kjøpe felgene uten dekk ettersom dekk er svindyrt!E39 og E60 har vel ET20 har de ikke det? Vær så snill å rett på meg viss jeg tar feil, jeg har lyst på de felgene der! Du bor jo ikke langt unna så er jo faktisk mulig og komme og ta en titt på de Send meg en PM så kan vi få til noe Da er det jo bare å space de ut!! null problem det.
boost Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 savna noen bilder eg.. spørte deg før helga. finlandia91@hotmail.com
Gustav C. Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Få lagt ut bilder av felgene motert på bil viss du har det eller ved siden av, så skal jeg finne ut åssen spacere jeg trenger Edit: Ser mer ut som jeg må valse, og da er det ikke aktuelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå