Sir Hofstad Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... inal+stand Byttet bla fabrikksny LMM, o2-sensor,batteri ,dekk ,frontfanger osv,osv. Problem med manglende komp på noen sylindere= bytte topp. Starter og går greit men tungstartet på varm motor. Rune 99 45 85 98 for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Har han en prisantydning? Er evt innbytte en mulighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Ja,glemte å skrive at innbytte er mulighet. Kostet på 25.000 på verksted siste tid... Jeg bor 65 mil unna så har ikke mulighet til å skru for han lenger. Den 318 du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Km på motor er 180k. Bilen gått ca 210. Sjekker dere med linken ser dere hva jeg har gjort med den. Skinnseter. Rimelig strøken E34... Går godt som det er også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 ja, var den jeg tenkte på ja Her er en link til litt utfyllende info... -> 318i(S) Selges/Byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Har tipset kameraten... Kan nevne at omtrent ALT er nytt av slitedeler: bremser,dempere,drivstoff og bremserør hele veien,foringer ogå hovedforinger bak osv,osv... Bilen går godt selv med lavere komp på de 4 sylinderne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Ok... Gi enlyd da når du har snakket med ham igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Prisantydning? Jeg har solgt is'en så nå er jeg på utkikk etter ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Fått tak i ny topp og kjører ned og monterer for han. Men samme gutten har en fin E30 320I som han sliter med clutch på. Prøve å selge den for han da jeg ikke har mulighet for å drive å kjøre norge rundt for å skru bil egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Hehe... Skjønner. Prisantydning da? Mest intressert i det jeg serdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Skal se om det ikke blir svært rimelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Ok... Send en PM når du vet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg