kilaas Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 hei. har to stk e30, plages med fukt i bagasjerom på begge to, blir en damm i rommene på siden. pakningene ser fine ut, har også prøvd å stramme låsen. har noen peiling på hvordan jeg får fiksett dette?
kilaas Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 ingen som har hatt problem med at det kommer inn vann i bagasjerommet på e30?
TOM T HALL Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 det er mest sansynligt at det kommer fra Baklyktepakningene.
Magge Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 er enig i det at det kommer fra baklyktene... Fjern alle sidebekledninger og sånnt. så legger du deg baki bagasjerommet med en lommelykt. Få noen til å spyle over, så skal du nok kunne se hvor vannet kommer inn.
kilaas Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 tusen takk for hjelpen, skal prøve dette å se hva jeg finner ut;) er ikke så snedig at det kommer vann i bagasjerommet, når jeg har anlegg til over 10 k baki der:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå