Jovie Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hei skal nå selge bilen min. Har ikke hatt den lenge men som lærling så blei det litt i dyreste laget og ha en slik bil. her ligger den: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1740568 Bilder ligger under annonsen. Jeg tar gjerne inbytte i en fin e30.... Pris er jeg ikke helt sikker på men mellom 90-95tusen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Pen bil, men med såpass dyr bil burde du legge mer arbeid i bildene. Bilder selger, og en litt dyrere bil trenger bedre bilder Lykke til med salget! Edit: Skriveleif... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 hallo ja.. har sett på den bilen der ei stund nå.. har berre et spm.. ka pris har du tenkt eg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 haha..må le av meg sjøl..leste ikkje pris greia du skreiv helt nederst:P dumme dumme meg..haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 flott bil! hvorfor selge da? åssen bil du vil bytte i? bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jovie Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Må selge fordi det ble litt dyrt med 46kr timen som lærling og ha en slik bil.... Som sagt så tar jeg gjerne innbytte i en fin e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grøndal Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Utruli lekker bil:) lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDFV Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jovie Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 ja den er nok solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg