AlXz Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Hei! Som emne sier ønsker jeg å finne ut åssen hjerne/ledn.nett, osv som skal brukes på en 320 E36 Motor. Har ikke noe mer info om den annet enn at den skal komme fra en E36 320. Legger inn noen bilder, er det noe koder eller lignende som forteller litt om åssen hjerne, osv som skal brukes?? Eller noen annen måte å finne det ut på utenom å spørre tidligere eiere?? Takk
Sir Hofstad Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Motor vil gå på alle ledningsnett og ECUer som passer til motorstyringskomponenter du monterer.
AlXz Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Motor vil gå på alle ledningsnett og ECUer som passer til motorstyringskomponenter du monterer. ECU = "Hjerne" ? Motorstyringskomponenter..., har noen liste over det som trengs..? LMM?, Coil(er)?, ++++?? Thx
NiFtY Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Fåreslår at du ringer gsbildeler eller noe, å gir dem nummrene på blokken din de hjalp meg akkurat finne korrekt ledningsnett til min motor.
Azeton Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Regner med du kan bruke lednings nett fra 320/325.. om du har TU må du passe på og få ledningsnett til det. Så trenger du en hjerne fra en M50B20. er ikke så nøye hvilken egentlig. men pass på at den du får går til motor med TU om du har det. Ellers så mangler du en HAU av deler. coiler, manifoild, dyser, dyserail, lmm, gasspjeld.. det blir DYRT om du skal ha alt det d..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå