piksehund Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 er et ribbet karroseri med litt smårust, batterikasse og noen andre steder men ikke noe kritisk. mangler bakluke. Det er nylig sveist inn nye kanaler. Er opprinneig en 318 bil kom med bud kan ordne med bilder visst interessen et stor bilen står i arendal og må hentes på henger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 jeg vil gjerne se bilder..! kan du sende de på mail til meg? Bare_egil@hotmail.com takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piksehund Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 liten oppdatering glemte å skrive at bilen er helt ribbet dvs uten forskjermer, panser og bakluke er fra 86mod 318 til dere som vil ha bilder så skal dette ordnes imorgen bilen har vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piksehund Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 hei har lagt ut denne annonsen for en kompis som er sinnsykt treg til og få gitt meg noen bilder som jeg kan få lagt ut her. derfor legger jeg ut nr hans slik at de som vil kan ringe han evt få bilder på mms nr er 90538090 hans navn er hebbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 hvor i landet er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Står jo Arendal på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Får du lagt ut bilder her? Evt send meg de på mail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piksehund Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 skulle så gjerne lagt ut noen bilder av bilen men jeg legger ut bilen for en kompis som er så sinnsykt treg, foreslår å ringe han evt spørre om han gidder å sende bilder på mms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piksehund Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 skulle så gjerne lagt ut noen bilder av bilen men jeg legger ut bilen for en kompis som er så sinnsykt treg, foreslår å ringe han evt spørre om han gidder å sende bilder på mms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg