Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det er plug and play å bytte ut den "lille" navi skjermen med den store skjermen på e46. Må det gjøres om noe, eller er det bare å ta ut den ene og sette inn den andre og plugge i kontakten?

Liten skjerm:

328CI011.jpg

Stor skjerm:

PICT0098.jpg

Skrevet
Jeg har et spørsmål til. GS Bildeler selger et matt chrom interiørliste sett. Selges ut for 900kr, som er veldig billig. Sånn vises settet på bilde: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/5298.jpg

Betyr det at du får med alt av lister? Altså på armlener på dørsider og alt?

Er dette til coupe eller cab? Jeg sliter med å komme inn på gsbildeler siden..

Det er til coupe...

Skrevet

å bytte 4:3 skjermen til 16:9 er plugg og play. har gjort det selv, men har problemer med at bilen tror jeg har kassetspiller enda, når jeg nå har cd bak skjemen

Skrevet
å bytte 4:3 skjermen til 16:9 er plugg og play. har gjort det selv, men har problemer med at bilen tror jeg har kassetspiller enda, når jeg nå har cd bak skjemen

Så du får disse 16:9 skjermene med cd spiller også? Det jeg tenkte var å bytte til en vanlig med kasett spiller bak skjermen. Cd skifter i bagasjerommet, så da trenger jeg ikke cd framme også. Da skal det vel ikke være noe problem?

Skrevet
det finnes en enda mindre NAVI-skjerm også. Hvordan er det da med bytte? Tenker da på businessutgaven

Har også denne "lille" navien m/kasettspiller og MKIV. I tillegg cd-skifter bak. Er det bare å sette i den store skjermen + flytte ned ac?

svar mottas med takk!! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...