Bimmerlars Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Kan jeg beholde hjerne som står i min E36 320 coupe 92 modell med M50B20 motor og automatkasse når jeg montere manuellkasse? Er det bare å ta bort hjernen til girkassa og starte opp? Eller MÅ jeg ha hjerne fra manuellbil? Regner ikke med det er noe problemer med ledningsnettet? Er vel bare å la kontakten til girkassahjernen ligge løst? Får hjernene sitter jo i samme rom. Skal bygge om neste helg, så raskt og riktig svar er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Ja, du kan beholde. men du må lure bilen i P? så den starter. vet ikke helt hvordan det er med ryggelys bryter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Okei, flott! Ryggelysbryteren må jeg finne på noe triks med, da den sitter i girshalteren på automat og på girkassa på manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Noen flere som også vet det her? Ikke at jeg tviler på deg, men synes bare det er så rart at det er forskjellig Bosch nummer på manuell og automat bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå