Jokke Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Har vert uheldig å "bulka" 325en min og vil nå selge den som delebil eller donorbil. Kjøpte bilen i november og bilen var da i meget god stand Den ble importert fra tyskland i 98 og had vert mye påkostet siden den gang.. Motoren er en 94mod med vanos kjøpt hos gs-bildeler. Utstyr: Sort skinninteriør i meget god stand El vindu framme Sentrallås Kjørekomputer ac shnitzer bakrutesenker, vinge, bakfanger, sideskjørt og eksosanlegg. bilen er rammeskeiv, men skaden er ikke registrert og bilen er eu ok til mai.. perfekt bil for den som vil bygge om, eller ta karosseribytte! Her har du alt du trenger!! Selges for 30k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Kipt! Ser ut til å ha vært en meget fin bil da. Sorry OT men hvilken bakfanger har du?? Er det AC S? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 går motor og alt funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Bare interessert i å selge hele? eller er det mulig å plukke av litt deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 jeg er veldig interressert i interiøret pluss diff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 går motor og alt funker? Motoren går fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 svarer til alle her jeg.. bilen var meget pen ja!! angrer på at jeg ikke hadde kasko for å si det slik.. alt av styling er(var) ac shnitzer. motoren maler fortsatt som en katt vil prøve å selle alt samlet selv om jeg sikkert hadde fått mer dersom jeg solgte i deler. så i første omgang er jeg intessert i kvitte meg med hele bilen.. mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Får se hvor mye penger jeg klarer å finne fram da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 i ulsteinvik utenfor ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 hvor mye for interiøret? bor i ålesund. kan være intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 send meg en PM om du selger i deler! trenger sårt clutch og servopumpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Jeg vil ha vingen, og kansje bakfanger! bor i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 svarer til alle her jeg..bilen var meget pen ja!! angrer på at jeg ikke hadde kasko for å si det slik.. alt av styling er(var) ac shnitzer. motoren maler fortsatt som en katt vil prøve å selle alt samlet selv om jeg sikkert hadde fått mer dersom jeg solgte i deler. så i første omgang er jeg intessert i kvitte meg med hele bilen.. mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Fortsatt til salgs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg