jml Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Har en navi proff spiller som det visstnok skal gå ann å koble tlf til via bluetooth, Noen som vet hvordan jeg gjør det? Bruksanvisningen er på tysk, så jeg sliter litt med å skjønne den
JAL_535i Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 du skal ha en knapp i midtkonsollen der du kan sette telefonen i holderen. et hode. den skal du holde inne 3 sekunder før du skrur nøkkelen i stilling 1 mens du fortsetter å holde knappen i 3 sekunder til. når du slipper kommer skjermen opp med "bluetooth pairing". Nå kan du søke etter bluetooth handsfree på telefonen din. du skal ha en klistrelapp i håndboka til bluetoothen i bilen med en PASS KEY du må trykke inn på telefonen når du skal pare enhetene.
bmwomar Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Fikk lagt til telefonen. Men menyen i bilen er på tysk, er det mulig å bytte til engelsk?
JAL_535i Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 store skjermen? går på SET nede til venstre når du trykker meny, der ligger valget mellom tysk og engelsk. Står kanskje "Sprache" der siden den står på tysk nå.
bmwomar Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Har ikke navi, men fikk telefonen til å virke da. Må bare ringe gs å bestille holder til telefonen, som passer i midtkonsollen så blir det bra.
jml Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 Ok, da skal jeg prøve det. Takk for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå