Gå til innhold

BS bildeler useriøst!?

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

skulle til å kjøpe meg baklykter med hvite blinkers fra gsbildeler, pga de var på januar salg. det sto og står fremdeles at varen er på lager. til kr 545, men når jeg bestillte fikk jeg ordren in som lydet på 1090 kr som var den gamle prisen, jeg sendte videre beskjed at dette var feil, tilbake får jeg svar at dette er fordi :

Mulig de har blitt utsolgt da innen du rakk å bestille de, så det er nok grunnen .

Vil du ikke ha de da eller?

når det står at varen er på lager og til den prisen så har kunden rett på de hva sier dere? nå sier de det er noe de ikke kan gjøre noe med,, jeg svarte at jeg vil ha de til den prisen jeg bestillte de for men nå nekter de å svare, og sier det er en feil og siden oppdateres ikke hverdag, så det er en feil. kjønner ikke at de kan bruke dette som en unnskyldning hva mener dere,

her er linken som forteller varen fremdeles er der til den prisen.

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... rier/11409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yupp det var den for en uke tilbake, men det de sier nå er at de ble utsolgt for 2 dager siden og derfor kan jeg ikke få den prisen, men jeg bestillte jo lenge før dette da de var på lager. og henvist til linken så er de fremdeles på lager til den prisen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godta for all del ikke å må betale fullpris! annuler kjøpet, eller KREV å betale 545,-! Regner med att du har fått mail om bekrefting av bestillinga? Der står pris og dato. Att de ikke klarer å oppdatere prisene sine skal ikke være ditt problem! Lokketilbud kan det kallest! Kan jo risikere att de bruker dette bevist. Å satse på att folk sier: "skitt på! lysa må jeg jo ha uansett!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe spesiellt dårlig om BS, men dette er jo alt for dårlig fra deres side.

At de ikke oppdaterer prisene raskt nok er jo deres problem.

Stå på ditt, og avbestill hvis de ikke vil la deg få de til oppgitt pris.

Alt for dårlig kundebehandling fra BS dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått feil varer nesten hver gang jeg har bestilt noe fra BS.

Bestiller neppe fra BS igjen. Ikke noe fornuftig svar fra de på det heller, bare send tilbake å betal porto selv -> Så sender vi på nytt.

Er altfor dårlig kundeservice der spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk feil blinklys en gang jeg bestilte der, og det tok 2mnd før jeg fikk de..det var vel postens feil men..

og sist gang jeg bestilte baklys derfra tok det endel lengre tid enn de hadde lovet..

og jeg bestilte sideblinkers nå for en stund siden, og skulle forhåndsbetale, de havna i ålesund med oppkrav, så de blei dobbelt så dyre som de egentlig skulle bli. men som sagt, de har ikke jeg sett noe til da de havnet i ålesund, og der bor ikke jeg! hehe

tror det jobber mye sløve folk der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis bestilte deler derifra for ca to år siden.. for drøyt 3000kr. Kommer noensinne de delene (ikke forhåndsbetalt heldigvis) skal jeg filleriste rasshøla i andre enden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt derifra 2 ganger, første gangen tok det 2månder før det kom.. Og det stod at varene var på lager, den siste gangen var for 3uker siden. Enda ikke fått varene!

Så virker som de er veldig treige på å levere og ikke seriøse i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...