Hazard Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 blei akkurat ferdig med bilen idag. (bytta motor) Alt skal være kobla osv. Men når jeg prøver å starte er den dau:p Etter mye kining og startgass blir det liv i den, å driten går å hoster å harker. å motoren er veldig treig opp i turtall.. Kommer seg noe ved 3 tusen rpm. men stopper nesten med en gang når jeg slepper gasspedalen. må også gi gass for å få start Så at pluggene var type jall. Fransk altså.. sånne ''super'' plugger som har 4 elektroder stabla opp på siden. kan dette ha så stor invirking? pluggene var svarte ivertfall. Takk for svar Må legge til at jeg bruker en 320coil, men dette er likt regner jeg med?
Gjest Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Høres ut som Vanntempføleren til innsprøytninga er def. Sitter på termostathuset.Det er den med to stikker inni kontakten. Jeg har hatt lignende symptomer,da var den defekt.
Hazard Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 Takk for raskt svar:) Okaj, Dette må sjekkes Går vel ann å ohme den? husker ikke åssen verdier jeg skal få? En annen ting jeg kom på, er at det går en vacumslange. iforbindelse med bremsekraftforsterkn som ikke har noen hunn å gå til:P Denne ender altså opp rett under gassvaiern, å går i 90 grader opp mot vaiern :S.. Noen som vet hvor denne skal? Har foresten en 320 motor denne tempfølern? er det den med brun eller grønnkontakt? Mange spørsmål gitt:P kjenner jeg er litt dissen etter all eksosen enda Må legge til at jeg ikke er sikker på hvor gammel bensinen er. Det er nesten fulltank, så ikke bare bare å tappe det ut heller
Hazard Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 Prøvde ny tempføler, å bilen blei?! noe bedre... Motoren starter med en gang jeg vrir om nøkkern Men går ikke på tomgang, å det er akkurat som bilen henger litt på turtall når jeg slepper gassen. Kjørte bilen hjem, å bilen drar greit når den får turtall. men jukker no jævli. Og selvom du har gasspedalen i faststilling, gir bilen på gass av seg selv noen gangner
325ixturbo Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 prøv å spray startgass rundt innsuget og vakumslanger, høres ut som du har vakum lekkasje,
Balltre Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Lmm eller kontakten til denne. Eller gasspjeldbryteren er feilstilt eller feil ved kontakten til denne.
Hazard Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 da var det fiksa.. Det var en vacumslange som var løs:) takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå