Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor jeg får kjøpt sånn Big Bore Throttle Body ombyggingskit til M52B28 motoren?

Dette skal visst øke effekten mye, ettersom 328i har 320i innsug originalt?

Skrevet

Er noen på e36coupe.com som kan ordne dette til deg. Her er en tråd som sikkert hjelper deg et godt stykke på vei med det du lurer på:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... light=bbtb

Fungerer slik at du får nye deler (du betaler for de + et lite depositum) og så sender du dine gamle deler inn igjen til dem. Da får du tilbake depositumet. Det er jo brukte deler du får (gamle innsug som er fiksa til å "bli" 328-innsug), så hvis du heller vil ha helt nye deler må du ut med 210£ ekstra. Dersom du ikke vil sende ditt gamle til England må du ut med 100£ ekstra.

Ser ut til å koste 325-375£ for delene, og han som selger det kan evnt montere for 100£ ekstra. Med tanke på effekten du får er det vel blandt de billigste tingene du kan gjøre for mer hk

Skrevet

Der sto det faktisk veldig mye nyttig. Ser også ut til at det ikke er så vanskelig å gjøre det selv, bare du har en dremel?

Etter de har gjort dette, hvor får de tak i de nye og større gasspjeldene?

Det kommer på ca. 5000kr å kjøpe kittet, så da tenkte jeg kanskje en billigere metode. Hvis det da går ann å få tak i et større gasspjeld som passer?

Og en ting til. Det står at det er til e36 og e39 før 98. Passer disse da ikke på e46 2000 modell da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...