opt Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Snasent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Takker, er godt fornøyd ja Har sliti fælt for å få det til, har en knoke uten sår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Nice! Så jo strøkent ut det interiøret. Mindre plass i E30 enn E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 har lurt litt på å gjøre sånn i bilen min jeg også. hva må gjøres? hvor mye jobb er dette? mye tilpassing? ble veldig bra ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Nice! Så jo strøkent ut det interiøret. Mindre plass i E30 enn E36? Ja, det er bare så vidt det går å gjøre det som jeg har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Vakkert, rett å slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 har lurt litt på å gjøre sånn i bilen min jeg også. hva må gjøres? hvor mye jobb er dette? mye tilpassing?ble veldig bra ass Det kan gjøres på 3 måter. 1. Lage braketter for å få festa setene, da må man ta på hull i gulvmatta og flytte innfestningen for setebeltet i gulvet. Setet vil bli stående lenger ut mot døra en det skal, derfor gjorde ikke jeg det, tror det hadde blitt merkbart endret kjørestilling. 2. Sveise opp nye innfestninger i gulvet. Igjen må man ta nye hull i gulvmatta og flytte innfestningen for setebeltet i gulvet. Her er det mulig man unngå å flytte setet utover. 3. Modifisere understellet på setene. Det har jeg gjort. Delt skinnene og brukt den kortere skinna fra e30 sammen med innfestninga fra e36. På siden mot tunnelen har jeg ikke gjort annet. På siden mot døra har jeg flytta innfestninga 2,9cm som utgjør forskjellen. I bakkant slipte jeg ned litt og flytta skinna på motsatt side av innfestningen. I forkant flytta jeg begge festepunktene og sveiste de der det passa. Måtte kappe og slipe noe for å få det til. Resultatet blir da at at det kun er setet som er modifisert, ikke noe er gjort i bilen. Har plukket av beltestrammeren og den plastdingsen på sidestøtta mot tunnelen for å få plass. Alle setets funksjoner er som de var, men man kan ikke justere det fullt så langt frem som man kunne med de org sportsstolene pga at setet tar i tunnelen. Er vel 1 eller 2 hakk som ikke er mulig uten å ta spenntak i baksetet. Er ikke så veldig enkelt å forklare så mye nærmere. Men kan si at det er litt jobb, bare det å dele skinnene og sette de sammen igjen slik at de funker er en kvelds jobb pr sete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Tøft;) Det der med døds stilig.. Litt O.T Men. Noen som hvet ossen det er med f.eks e46 sportsstoler i e36 eller noe?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Vakkert, rett å slett Kan ikke annet enn å si meg enig, synes de passer veldig bra sammen med resten av interiøret også. Mangler bare håndbrekkmanchet i skinn, håndtak i ruskinn og m3 baksete så er jeg fornøyd. Har rollo og svart tak/gulv fra før så. Skal prøve meg på å koble om setevarmen til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Tøft;) Det der med døds stilig..Litt O.T Men. Noen som hvet ossen det er med f.eks e46 sportsstoler i e36 eller noe?! Har sett en ha det, men tør ikke garantere at det er bolt on. Men det skulle være nærmere enn mitt tilfelle siden e36 er nærmere e46 i størrelse enn e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Ja, Vader i E30 noe av det aller peneste man kan putte inn av interiør (Muligens slått av Sport Evo skinn). Ulempen er som sagt bakseteplassen som allerede med orginalseter er forbehold eskimoer. Men who cares, E30 er lagd for sjåføren Bedre enn vanlige E30 skinnseter er det by a mile! Takk for detaljert forklaring! Jeg vet det ligger en forklaring ute på bmwe30.dk sidene også, der de spacet ut seteanordningen med enkle flatjern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Ja, Vader i E30 noe av det aller peneste man kan putte inn av interiør (Muligens slått av Sport Evo skinn). Ulempen er som sagt bakseteplassen som allerede med orginalseter er forbehold eskimoer. Men who cares, E30 er lagd for sjåføren Bedre enn vanlige E30 skinnseter er det by a mile!Takk for detaljert forklaring! Jeg vet det ligger en forklaring ute på bmwe30.dk sidene også, der de spacet ut seteanordningen med enkle flatjern. Sport Evo ja, det er en drøm det. Har ingen spesielt lange kamerater så det skal nok gå greit. Det med flatjerna som du nevner er det samme som jeg skriver over her, bare at jeg kaller det braketter. For meg som ikke er så lang(ca1.70), tror jeg det hadde blitt merkbart endra kjørestilling og det ønsker jeg ikke. BMW har tross alt brukt mye tid på å lage den så bra som den er. Men det er nå min mening da. I tillegg når jeg nå har gjort det slik er det bare å putte setene i en annen e30 senere, uten å gjøre noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Derre va rett å slett døds pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Har passa fint i min e30 disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå