joachim_jensen Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Heisann.. Var ute og kjørte istad og plutselig uten noe forvarsel gikk turtelleren på null og all motorkraft forsvant.da jeg trykket inn clutchen for å stoppe,stoppet også motoren. Prøvde å starte igjen og da ville den ikke.den bare kinnet,ibgenting slo inn..Noen som har en anelse på hva som kan være galt Det er en e36 95 mod 318 Takker for all hjelp
kabeldeigen Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Tom for bensin Hehe. Kan være bensin pumpen som sliter litt
joachim_jensen Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 hehe..bensin skal det være nok av.men om bensinen kommer dit den skal er ikke sikkert.noen tips om hvordan men kan sjekke om bensinpumpa er gåen?ev kostnad å bytte?takk for svaret
Sir Hofstad Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 He-he, sliter med det samme på en. Sjekk sikring 18 og hold meg oppdatert...
kabeldeigen Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Hvis du vri byteren 1 hakk, ikke starte. Så skal du kunne høre om pumpa sviver
Ad|oS Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Evnt koble fra den ene av slangene til fuel-railen. Bare å kinne litt å se om det kommer ut noe bensin. Hvis du har bensintilførsel kan du sjekke om pluggene gir gnist...
joachim_jensen Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 takker for svar.Nå har jeg litt å finne på ,på en kjedelig søndag. Hvor mye koster en ny bensinpumpe?
Ad|oS Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Du har tre alternativer: - GS-bildeler/BMW: ca 3.000kr - høggern: ca 1.000kr - biltema: ca 500kr Lykke til hehe
joachim_jensen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Var ute og kikket litt tidligere i dag,men teknisk som jeg er fant jeg ikke noe bensinpumpe.Den er nok der en vei,men har utrolig lite peiling på bil generelt.kan noen klare å forklare meg hvis jeg legger med et bilde?
TB328i Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Var ute og kikket litt tidligere i dag,men teknisk som jeg er fant jeg ikke noe bensinpumpe.Den er nok der en vei,men har utrolig lite peiling på bil generelt.kan noen klare å forklare meg hvis jeg legger med et bilde? Bensinpumpa er under et lokk under baksetet ditt. det lokket på høyre side.
2RE_Racing Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 kunne høres ut som en elektrisk feil det der, om det var slik at turtelleren datt til 0 før enda mens motoren gikk rundt på giret. Ville sjekket om det er gnist på pluggene først.
2RE_Racing Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Du finner som sagt fort ut om pumpa funker. Skru på tenninga og hør om pumpa går et øyeblikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå