Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Var ute og kjørte istad og plutselig uten noe forvarsel gikk turtelleren på null og all motorkraft forsvant.da jeg trykket inn clutchen for å stoppe,stoppet også motoren.

Prøvde å starte igjen og da ville den ikke.den bare kinnet,ibgenting slo inn..Noen som har en anelse på hva som kan være galt

Det er en e36 95 mod 318

Takker for all hjelp

Skrevet

Evnt koble fra den ene av slangene til fuel-railen. Bare å kinne litt å se om det kommer ut noe bensin. Hvis du har bensintilførsel kan du sjekke om pluggene gir gnist...

Skrevet

Var ute og kikket litt tidligere i dag,men teknisk som jeg er fant jeg ikke noe bensinpumpe.Den er nok der en vei,men har utrolig lite peiling på bil generelt.kan noen klare å forklare meg hvis jeg legger med et bilde?

Skrevet
Var ute og kikket litt tidligere i dag,men teknisk som jeg er fant jeg ikke noe bensinpumpe.Den er nok der en vei,men har utrolig lite peiling på bil generelt.kan noen klare å forklare meg hvis jeg legger med et bilde?

Bensinpumpa er under et lokk under baksetet ditt. det lokket på høyre side.

Skrevet

kunne høres ut som en elektrisk feil det der, om det var slik at turtelleren datt til 0 før enda mens motoren gikk rundt på giret. Ville sjekket om det er gnist på pluggene først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...