joachim_jensen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 men bilen startet istad,gikk i et par minutter,og dereter stoppet igjen.er det noe bensin filter eller noe som kan være tett eller andre årsaker?
teekay Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 hadde lignende problem med min bil. Det var på grunn av kondens i bensinen og minusgrader ute. satte den i garasjen et par dager og den va fin igjen. Har brukt kondensfjerner i ettertid og problemet har blitt borte.
Riefarn Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 ville også prøvd kondensfjerner.. begynne med det billigste
joachim_jensen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 det skal jeve.den vet jeg iallefall hvor skal være takker for alle tips.skal gi beskjed om hvordan det går.
joachim_jensen Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 sjekket litt nå.kunne ikke høre pumpa,sjekket også en plugg og fikk ingen gnist.er den vanskelig å høre den pumpa eller?.hadde ut baksetet og greier.men merkelig med pluggen også.kan det være noe med tenniga som gjør at bilen stopper mens den kjører.som sagt er lite teknisk,men er kjedelig med bil som ikke virker,
DaySleeper Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Varsellyse for batteriladding begynner ikke brått og lyse mens bilen er i gang? Om det skjer er det kanskje spenningsregulatoren som er nesten helt gåen. Den sitter på dynamoen og koster rundt 200,- for en ny om den er gåen og er lett og bytte:) Har skjed noen gang for meg, så bruker og ha en ny liggende til en hver tid;)
A.Teserud Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 kan du ikke prøve å "jumpe" bensinpumpa? bare kortslutte pumpa bak å høre om det er noe liv. men tror jeg ville prøvd kondensfjerner først:D
m3rnie Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Hadde et lignende problem på min bil, da var det en pluggledning på syl4 som tok kveld! sjekk også vakumslangen...?
Ivanrogov Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Han leter etter bensinpumpa i motor rommet. Så sjekk 'vakumslangen' er nok en umulig oppgave for han. Trådstarter: Hvor bor du?
joachim_jensen Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 I dag får jeg hjelp av en som har god greie på bil,så da håper jeg vi kan finne ut av det.skal nevne de tipsene dere har skrevet,så har vi en plass å begynne å lete iallefall.takker for alle tips skal skrive inn hva det er hvis vi finner ut av det.
joachim_jensen Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Det er mest sannsynlig coilen som har tatt kvelden.
joachim_jensen Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Nå er problemet løst.Det var hjernen som har tatt kvelden. Tok den ut istad og den var full av vann.Og det er ikke bra. Noen som har en hjerne på lager Til en 95 mod 318 (m44 motor?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå