montrealblue Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Jeg har kjøpt et turbokit, og skal montere på en 95 mod 320. Jeg skal ikke gjøre noe stort av det, ladde 0.5 eller noe sånt. Men jeg lurer på om det er noen her som vet hvor jeg kan få ommprogramert hjernen?? Sikkert mange plasser sørpå hvor di gjør dette, men det blir langt å kjøre når man bor langt oppi nord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 i mens du driver og monterer manifoild og div.så har du sendt hjernen din til en som f.eks chiper/justerer hjernen på bilen. trimchip,com, es tuning m flere, d kommer sikkert flere tips etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 ta en tlf til norman på trimchip.com 93467791. jeg har handlet chiper av han til suge og turbo motorer. meget fornøyd med varene han leverer så bhar kun brukt han de siste 4-5 åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 oki. Da skal jeg ringe dit i morgen. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå