Blizzard Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Hei. I min E46 så har jeg TV funksjon. Det digitale bakkenettet i Norge kommer for fult i løpet av året. Dvs at det analoge netten vill bli lagt ned og jeg mister TV funksjonen i min BMW siden det er analog tuner der. Noen som vet hva jeg kan gjøre for og få TV´n i bilen til og funke på det digitale bakkenettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 "Kan jeg bruke dekoderen på hytta? I bilen? I båten? -Det vil komme digitale mottakerbokser som er klargjort for 12 volt, noe som gjør det enkelt å benytte mottakeren på hytta, campingvognen, bobilen, bilen eller båten." http://www.norkring.no/templates/page.aspx?id=403 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Regner med at din E46 har en 360graders uhf antenne, og det du da må gjøre er å bruke en 12v dekoder som nevnt over. Vil tro at dette er i en og samme modulen i din bil, og at inn/ut signal fra en coax samt signal til en skjerm går via BMW sine plugger og grensesnitt. Hvordan produsentene av dekodere da vil løse dette vil jo bli spennende å se. Tror du bare må smøre deg med tolmodighet fram til det dukker opp noe, men noen "universal" dings ser jeg ikke helt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 BMW har sagt at di skal ha en løsning for eldre biler og nyere med tv fungsjon når omleggingen nærmer seg.detter vil bli en løsning kjøpt hos andre vil jeg tro.(bilradiofirma). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå