Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Bmw e46 323i det er jo en 2.5 liters motor med et plombert innsug, er det noen som vet om det er mere som skiller en 325i og en 323i? Har hørt av noen at det bare et og sette inn et 325 innsug så er det 192hk i min 323 kan dette stemme?

Skrevet

Heisann!

Du må vel chippe litt også tror jeg.

Men søker du litt her så står det ganske mye om det. Tenkte på det selv en stund, men har slått det i fra meg da du får dårligere bunndrag, og akstider er omtrent det samme. Er visstnok ikke 170, men 180 185 gamp originalt..........................

Skrevet

Mener å ha lest tidligere i forumet at 323 kanskje er litt sprekere enn oppgitt... Mulig det bare er ønsketenking av oss som faktisk eier en slik :D

Skrevet

323 har jo den gamle m52 motoren mens 325 er m54 motoren som ble brukt helt fram til 2006.

Lurer litt på hva som egentlig er forskjellen selv. Vet at m54 har dobbel vanos men det fikk jo m52 i 99 som m52tu også. Blokkene er vel ikke helt like heller.

Skrevet

jeg hadde en 2000mod 323ci som hadde en chip fra superchip, og jeg må si jag er MEGET inponert over hvor godr den gikk!! trenker ikke bytte innsug, tror ikke det var gjort på min, men dro greit ifra e36 325..

gode motorer er det! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...