Einar_Johan Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Meget pen BMW 320i touring med nydelig rekke sekser og god plass selges! 17" orginale Alpinafelger med Continental ContiSportContact dekk. Ekstra sett med 15" alu med gode sommerdekk og nye Michelin X-ice vinterdekk. Kmstand: 211600 Senket 35/15mm nå i høst, med utført hjulstillingskontroll og godkjennt i vognkort. Bilen ble EU-godkjennt 10/1-08. Nylig service med skifting av motorolje+filter og gjennomgang av mekaniker. Nylakkerte fangere, front, kanaler, og dører i sammenheng med fjerning av rust i nedre kant på dører og hjulbuer. Nedkant/del på dørene er en vanlig plass å få rust på E36, på min bil er dette altså fjernet av lakkverksted nå i høst. Ny CD-spiller, Sony forsterker og Alpine R12 sub. Nye baklykter, side+frontblink, M-sport gearkule m.m. Bilen er førstegangs reg. i 96, så regavgiften er kun 1484,- (ca. 5000,- rimeligere enn tilsvarende bil reg i 97 og senere). Flere bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= PRIS: 79000,- kan disk. ved hurtig avgjørelse Ring gjerne for mer info eller prøvekjøring. Tlf 958 13 427 einar_sundgot@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_Johan Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_Johan Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_Johan Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Ett bilde av bilen før jeg byttet front og senket den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Ser ut som en meget ryddig bil. Er den senket 15 bak eller foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_Johan Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Den er senket 35mm fremme og 15mm bak ifølge senkesett produsenten. De fleste E36 "setter seg litt bak" så den er sikkert reelt lavere bak.. men bildene er fra før hjulstillingskontrollen, den hjalp litt på hjulstillingen bak.. Mener det skal være en ryddig bil ja, bilen har 2 tidligere eiere, den første hadde den et år, den andre var en mann på 50+/- som jeg kjøpte den av. Bilen var helt orginal (familebil med takboks) da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Pen bil.. Sett den på utsida Lemkuhlhallen.. Jobber du der el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_Johan Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Trener ofte i lemkullhallen, så du har sikkert sett den der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg