Hazard Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Det dunker når jeg kjører rett fram, og dunkinga blir høyere når jeg svinger til høyre, og forsvinner nesten når jeg svinger til venstre Virker som den blir høyere jo mer jeg kjører jekka opp bilen litt, å snurra dekket rundt, å la merke til at den stoppa opp på et punkt, å måtte ta i litt for å få hjulet rundt når den traffpunktet. det er vel kast i skiva? men rart den skal bli høyere når jeg svinger til en side? Noen som har en forklaring på dette? soffamekking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Brårud Mekk8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazard Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 hha, Brårud mekk er best:P Må legge til at dekkene ikke er balansert. Men vet ikke om dunkelyden hadde oppført seg sånn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Hjullager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazard Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Fant ut av hva det var. Et lodd som satt på felgen som gnissa intill dempern. da var penger spart:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå