BMWtotti Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Har sett noen ganske imponerende photoshopinger inne på forumet her og da spør jeg etter en liten tjeneste. Har veldig lyst til å kjøpte hvite blinklys rundt hele bilen, men det hadde vært fint å få en liten forsmak på hvordan det kommer til å se ut. Hvis noen hadde hatt tid, kunne noen ordnet det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Hey pen bil! Jeg hadde en 318i 92-mod tidligere som jeg var meget fornøyd med. Photoshop er jeg ikke god på. Men hvis du blar gjennom et par tråder på forumet så finner du mange E36 med hvite blinkers. Da ser du sikkert hvordan det omtrent vil bli på din. Men jeg kan si med en gang at det vil bli meget bra. Absolutt verdt investeringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Takker og bukker! Tror jeg må gå til innkjøp av ett par slike ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inetherese Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Takker og bukker! Tror jeg må gå til innkjøp av ett par slike ja! Litt senk og noen gromme felger nå så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå