inetherese Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Skinnseter til e36 cab mørk mørk blå for de som ikke ser det. 2 H+V frontseter + bakseter (ikke dørtrekk) Har tatt ganske bra vare på disse, så ikke synlige slitne seter riften i sømmen er fikset (se nederste bildet) så nå er de strøkne Ellers er de veldig fine. GI BUD !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Ca pris for disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inetherese Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Ca pris for disse? har satt de ut for 5k, bare å by det du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Kanskje greit å nevne at dette er til cab for de som ikke er kjent med forskjellene på baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inetherese Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 bump..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inetherese Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 bump..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Har du ikke solgt skinnsetene enda da Ine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inetherese Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 har ikke stressa, men hadde ei som ringte, og hun skulle absolutt ha dem, og når det kom til adressa, da ble det stille, etter det har jeg ikke hørt noe :/ også var det en som ringte og ba meg ringe opp igjen hvis de ikke ble solgt, men der glemte jeg selvfølgelig å ta nr hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå