thorbis Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 driver og monterer motoren min nå og da husker jeg ikke hvor den slangen som skal sitte på nippelen bakerst på blokka skal hen.sitter helt i bakant av blokka øverst på blokka. noen som kan hjelpe meg. hadde vært fint om noen kunne tatt ett bilde av d f.eks. gjerne ett bilde av hele motoern i en e30. suser også litt med alle kjøleslangene. har m535 radiator og skla koble til m20 motorn. ta gjerne ett bilde av dette også så ser jg ossen det sitter orginalt. tusen takk på forhånd for svar:P mvh thorbjørn
oddis Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Bare stikk på nettbutikken til f.eks GS, der ligger det ganske greie skisser ute. Samme gjelder ETK. Regner med den er denne slangen du snakker om?
thorbis Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 er den som du ser helt nederst på bilde der på toppen av blokka helt bak på motoren
Fliid Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Kjølesystemet; http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/8756.gif Om jeg forstår rett så er det ikke akkurat tilførsel til varmeapparat du snakker om når du nevner "nippel" for den sitter jo i bakkant av toppen. Den nippelen du snakker om er forbundet sammen med gasspjeld om jeg ikke husker feil Kan ordne bilder, i morgen. Men illustrasjonsfoto jeg allerede har linket til burde vell egentlig holde?
thorbis Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 jepp der var den. skal inn på nederste nippen på gasspsjeldet den ja. takker karer dette hjelper stort.ligger alt kav tegninger til kjølesystemet på gs? mvh thorbjørn
Fliid Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 oi, her var det fart i svingene ja, den nippelen som er nederst på det lille "lokket" som er skrudd på gasspjeld går ned til den nippelen du snakker om . Fint med bilder
thorbis Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 flotters. da blir det og sumfare dem etter jobb i morra og få ferdig kjølesystemet. takk for raske svar folkens. mvh thorbjørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå