Joan E36 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Hei! Har akkurat kjøpt meg en BMW E36 320i cab, så lurer jeg på om noen har noe forslag til eff.anlegg og chip til denne bilen? Det var et sted jeg fant hvor jeg kunne få 170 hk ut av 2 literen med en chip til 4500 kr. Er dette noe å satse på? PS: Eff.anleggene skal ikke være jalla Setter pris på svar, hjelp og noen forslag til dette Mvh Joan E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Får Dinan chip på Ebay for småpenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Du får nok ikke så mye hk bare ved chip. Må mere til... Noe av de bedre merkene på effektanleggene er vel Eisenmann og Remus. Kjøp rustfritt, så holder det lengre Og for all del, ikke gå for en oval potte hehe To enderør, 2-3" er pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Takker for hjelpen til nå Fant en side som solgte chip i nærheten av bergen. De påstod at man fikk 18 hk mer ved deres chip. Og med eff. anlegg og powerfilter så ville man få ca 170 hk.. Veit ikke om dette kan stemme, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå