kimeide Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 95 modell gått ca 180 tusen selges... nylig eugodkjent... hvitt intreør, 6 tver, stooooor dyr stereo, seidel front, ombygget infinity 2 hekk, sveist bagasjeluke, led baklys, hellafront lykter, ombygget carzone sideskjørt, alt innvendig støp og lakkert i bilensfarge, 9 &10 x17 scmidht felger med lakkert senter i bilensfarge(ikke på bilde), nye dekk, kw coilovers, stereo i bagasjerom i hvit skinn, ps2, 3 forsterkere, 20 høytalere, kenwood spiller, lambodører ring for mere info ikke pratmakere PS! er bilen på bildet.. flere bilder på: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?id=5010 bud ønskes høy pris klasse tlf 47800900 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Du har ingen bilder med dører og sånn lukket a? Jepp, vet det ikke er pent å kommentere hvis man ikke skal ha.. men gud hvor mye dill og dall det er puttet på denne bilen! Lykke til med salg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 hehe... vet ikke helt... skal ta nye bilder med svart felgene og sånn så da kan jeg ta bilder med dørene igjen også, siden du spør så fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Dette er skikkelig show bil vettu. Løp og kjøp... And then, go pimp your bride! Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 De som kjøper den skal få en klem hos meg og..... (man hjelper da alltid en god nabo med ett salg?) Har kanskje ett bilde eller fem på pc'en eg og hvis du vil ha Kim... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 hehe... den er absolutt verd det med den klemmen vist du gidder å legge ut hadde det vært fint, robert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 takk takk, ballder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 dette er en utrolig rå bil! finnes ikke maken. Blir ikke noe problem å selge denne vettu. OT: Ble litt skuffa når eg så over borbet felgene eg kjøpte, de kastet som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 kastet som faen..? hmmm.... har hatt de på e34en og da merket jeg ikke noe... har du avbalansert de på nytt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 bilen din e jo bare rå bra. men har du sån ca pris på an så jeg vet hvor jeg skal starte og tenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 I annonsen står det 230.000NOK/Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 kastet som faen..? hmmm.... har hatt de på e34en og da merket jeg ikke noe...har du avbalansert de på nytt..? ja va umulig å kjøre med, sender de til avbalansering no til uken. men men..ble no bare litt ekstra tid og kostnader ifra min side. Barte litt kjipt å finne ut i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 umulig å kjøre med..? hallo..? jeg har jo kjørt på de uten å merke noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 umulig å kjøre med..? hallo..? jeg har jo kjørt på de uten å merke noe... Og en e34 er ikke akkurat lite sensitiv når det kommer til ubalanse. Skal ikke blande meg inn i dette mer enn det her, men ser for meg en bil med skikkelig slitne foringer kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 jeg også... er jo en e28 det er snakk om... men er jo inn i H..... off topic... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg