alekspp Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 har kjøpt ny blokk til min e34 520, det sto i en 2,5liters motorn, men fikk havari, og kjøpt ny blokk fra en e30 325... den gamle blokka var 88mod, men den nye er 85.. dermed passer ingen av motorfestene mine på noen v sidene, noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt slike? eller noen som kan lage til meg?
alekspp Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Skrevet Januar 21, 2008 bumper denne opp ijæn.... haste litt siden få lappen om 15dager, hadde vært en fordel å hadd bilen opp å gå da
alekspp Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Skrevet Januar 21, 2008 Sikker på at du har den om 2 uker;) mnja, 99% må vartfall få den på veien uanz
Fliid Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Som ehrnst sier, det er borra andre motorlabb fester på e34 blokka kontra E30 selvom begge er M20. Men jeg har hørt om at det går ann og få tak i adaptermotorlabber slik at dette blir mulig og mikse som man selv vil. Her kommer "mennet", jeg veit ikke hvor man får tak i dette eller sannheten av disse "ryktene".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå