Infinity Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Har en 94 325, bygget om ifra 316. Alt som trengs for godkjenning og mere til er bygget om fra svensk skadebil. Finnes papirer på denne og typegodkjennings papirer fra bmw. Kan godkjennes(IKKE av meg) men er avgift på det inntil januar neste år pga import 9 år siden. Bilen er og blir enkelt eu godkjent selv om bilen ikke er godkjent bygget om hos BT. Billig forsikring nå, bilen brukes daglig. Flere bilder og mer info på linken under. Selges 45000! IKKE svar her eller ring meg om du ska diskutere pris eller om jeg kan godkjenne ombygginga hos BT! Folk som er intr kan svare, folk som bare liker å diskutere å klage kan skrive en annen plass. Kan byttes i større bil. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 377#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tanny Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 intr. i a bytte mot en e36 318i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Den er ikke stort større bortsett fra at den har to dører til gitt, dessuten bytter jeg ikke i bil som er verdt mye mindre enn min:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 45000-MÅ bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 du mangler ei lita mlist.. send en pm om du ønsker å kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 jeg har den gitt, ligger hos lakkern min den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg